Banii

Controversatele firme înființate de Firea au lipici la banii bucureștenilor! Doar într-o singură lună au ”păpat” 3.7 milioane lei!

11 din cele 22 de firme proaspat infiintate de primarul Gabriela Firea au facut in ultima luna achizitii de circa 3,7 milioane lei, toate prin cumparare directa, potrivit informatiilor publicate pe site-ul de licitatii publice.
Exemplu: Compania Municipala de Agrement va organiza in perioada 18 decembrie – 15 februarie,  langa National Arena, evenimentul “Poveste de Iarna” pentru care a inchiriat un brad metalic de 14.000 de euro. In rest, majoritatea companiilor au achizitionat calculatoare, utilaje, borduri, servicii de telefonie, materiale de constructii etc.
Hotnews.ro a solicitat inca de pe 16 octombrie Primariei Capitalei informatii despre ce vor face cele 22 de firme, ce activitati vor prelua de la municipalitate, dar nu am primit niciun raspuns. Informatiile publicate de noi au fost extrase din SEAP. 

Cea mai activa este Compania Municipala Consolidari cu 1,3 milioane lei cheltuiti, urmata de   Compania Municipala de Agrement – achizitii de 1,1 milioane lei, si Compania Municipala Intretinerea Arborilor si Spatiului Verde Bucuresti – circa 870.000 lei. Partea buna este ca achizitiile facute de cele 22 de companii apar in SEAP si pot fi monitorizate.

Dintre toate achizitiile facute, s-au remarcat 4 firme ai caror actionari – CRISTESCU ALEXANDRU VLAD MIHAI, NEAGU MIHAELA si MICU ALEXANDRU CRISTIAN –  au avut afaceri impreuna in 2016. Cele 4 firme au luat nu mai putin de 12 contracte.

Ce firme au castigat contracte

– SC SPEED TRAINING M SRL – 5 contracte in valoare totala de 371.550 lei . Potrivit datelor de la Registrul Comertului, firma il are actionar pe MICU ALEXANDRU-CRISTIAN.

– AGROFLOR – 5 contracte in valoare totala de 307.200 lei . Potrivit datelor de la Registrul Comertului, firma ii are actionari pe CRISTESCU ALEXANDRU VLAD MIHAI si NEAGU FLORIN CONSTANTIN; Pe 14.11.2017, societatea a mai primit un contract de circa 70.000 lei de la Administratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane pentru pachet scule.

– SC ALESTER INVEST SRL – 1 contract. Potrivit datelor de la Registrul Comertului, firma e nou infiintata si ii are actionari pe CRISTESCU ALEXANDRU VLAD MIHAI si CIOTA STERE ALEXANDRU. Firma a fost infiintata pe 31.10.2017. Cu toate acestea, a primit imediat doua contracte:
– cel de de la Compania Municipala de Strazi, Poduri si Pasaje Bucuresti – – 3.500 lei/zi pentru o echipa de muncitori;
– un contract cu Administratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane Bucuresti in valoare de 135.000 lei pentru reparatii curente la aleea principala Cimitir Bucurestii Noi;

– SC BEST ACHIZITII SRL – 1 contract; Firma e nou-infiintata si o are actionar unic pe NEAGU MIHAELA – ELENA. Firma a fost infiintata pe  05.10.2017. COMPANIA MUNICIPALA INTRETINEREA ARBORILOR SI SPATIULUI VERDE BUCURESTI S.A. Si inainte de aceasta data a existat o firma Besc Achizitii, cu acelasi actionar, insa aceasta a fost radiata.

Actionarii celor patru firme – CRISTESCU ALEXANDRU VLAD MIHAI, NEAGU MIHAELA SI MICU ALEXANDRU CRISTIAN au avut afeceri impreuna in 2016, acestia aparand in firma LIBRO EVENTS  potrivit unei decizii a actionarilor aparuta in MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI, PARTEA  A IV-A, Nr. 3355/16.IX.2016.

In 2016, Neagu Mihaela Elena si CRISTESCU  ALEXANDRU-VLAD-MIHAI apareau asociati si in compania AGROFLOR, potrivit aceleiasi surse.

Un detaliu extrem de relevant despre Neagu Mihaela Elena: ea a reusit sa blocheze o licitatie strategica pentru Romania in aceasta vara. La acel moment, ¬firma controlata de Mihaela Neagu a depus o contestatie care a blocat procedura de licitatie pentru construirea conductei din cadrul proiectului BRUA pe teritoriul Romaniei.

Neagu Mihaela a fost directoarea Clubului Sportiv Olimpia.

O alta companie interesanta este OANTES CONSTRUCT SRL care  a castigat 5 contracte  in valoare de 64.435 lei. Firma are sediul social in Sat Zavideni, Comuna Prundeni, Nr. 116, Judet Valcea si are un actionar unic: LICA ISABELA ADINA.
Ce achizitii au facut companiile infiintate de primarul Gabriela Firea in ultima luna:

COMPANIA MUNICIPALA AGREMENT SA BUCURESTI

Loading...

– servicii de instalare a echipamentului electric  de la firma City Events S.R.L.pentru suma de 71,800 RON. Firma va instala ciller patinoar 150kw, carusel 30kw, 12 bucati food trucks 10kw/bucata, trenulet electric 30kw, decoratiuni specifice sarbatorilor 30kw, iluminat arhitectural 20kw, nocturna patinoar 20kw, sunet patinoar 20kw. Serviciile vor fi prestate pentru evenimentul “Poveste de iarna” organizat in perioada 18.12.2017 – 15.02.2018, langa National Arena.

– Servicii artistice de la firma LAZAR A. ANDREEA MARIA INTREPRINDERE INDIVIDUALA    pentru suma de 9.200 lei. Acestea includ prestatiile LOULOU (Andreea Maria Lazar).  Serviciile vor fi prestate in data de 23.12.2017.

– Servicii de paza de la firma SECURITY CHECK paza pentru evenimentul “Poveste de iarna” in perioada 11 decembrie 2017 – 17 februarie 2018. Vor fi asigurate 4 posturi permanente/ 24h. Valoarea contractului este de 6120 ore ori 14 lei ora – 85.680 lei.

– Servicii artistice artistice pentru evenimentul “Poveste de Iarna”de la firma Folclor Records SRL pentru suma de 75,516 RON. Acestea includ concerte:  Andreea Banica – 45 min;  Andreea Balan and Band – 60 min;  Alex Velea – 45 min;  CRBL activare kendama – 1 h si 30 min;  CRBL – 45 min;  Anna Lesko – 45 min.

– Inchiriere a doua trenulete de la firma BUSINESS AUTO CORNER SRL pentrusuma de  60,000 RON;
– Inchiriere a unui pom de iarna impodobit  de la firma Stage Events Construct    pentru suma de 65,164 RON. “Structura bradului este realizata din schela Layher All Around si schela zabrelita din aluminiu, cu cabluri de otel legate din varful bradului pana la baza acestuia. ornamentele sunt cutii cadou uriase, instalatii luminoase de brad, ghirlande luminoase, globuri colorate, fulgi de zapada, stea luminoasa… Inaltimea bradului este de 15 m”, se arata in SEAP.
– Achizitie elemente decorative pentru scenografie  de la firma Vasistem Media Prod SRL pentru suma de 58,470 RON. Acestea includ:
a)    Ghirlande din crengi brad cu decoratiuni din polistiren pictat – 12 buc;
b)    Turnuri intrare cu grila pentru firme, structura metal, placate cu polistiren armat, vopsit, cu system de prindere sol, grila traforata cu doua firme;
c)    Spiridusi din polistiren armat pictat – 4 buc;
d)    Comete din fier 5 mm cu tub luminos galben – 12 buc;
e)    Tron cu baldachin pe structura prin lemn cu trepte, tapi?at cu plus, burete, mocheta de culoare ro?ie;
f)    Intrare patinoar pe structura lemn, placate cu placaj ?i butaforie 3D din polistiren expandat, tencuit, vopsit, patina;
g)    Patina 2D supradimensionata – 2 buc;
h)    Acadele din polistiren pictate – 20 buc;
i)    Sistem ancorare;

-Servicii materiale publicitare de la firma MYTHNIGHT pentru suma de    65,040 RON (afis 50X70 – 100 buc, flyers A5 – 50.000 buc, bannere 600X100 – 10 buc, colantare/decolantare autobuze – 8 buc, colantare/decolantare mantinela patinoar.)
– Servicii de declinare  de la firma MYTHNIGHT    pentru suma de 8,109 RON;
– Servicii de declinare vizuala a conceptului  de la firma  MYTHNIGHT    pentru suma de 5,060 RON. “Compania Municipala Agrement Bucuresti SA achizitioneaza servicii de dezvoltare a identitatii vizuale pornind de la titlul evenimentului “Poveste de Iarna””, se arata in SEAP.
– Servicii de inchiriere de scenotehnica de la firma City Events S.R.L. pentru suma de 106,950 RON.
– Servicii de iluminat arhitectural  de la firma City Events S.R.L. pentru suma de 83,700 RON .
– Servicii de publicitate  de la firma  Conversion Marketing pentru suma de 59,373 RON.
– inchiriere carusel pentru terenuri de joaca  de la firma SC AVISTA VISION SRL    pentru suma de 131,560 RON. “Produsul va fi inchiriat pentru 30 zile, in perioada 15 decembrie 2017 – 15 ianuarie 2018. Capacitatea caruselului trebuie sa fie de minimum 36 locuri”, se arata in SEAP.
– Lucrari de constructii de patinoare  de la firma CERES TRADING SRL pentru suma de 216.000 lei.
Total: 1.1 milioane lei;

Interesant este ca activitatea acestei firme, din actiunile de pana acum, se suprapune cu activitatea institutiilor din subordinea PMB care organizeaza evenimente: CREART, PROEDUS, ARCUB.

COMPANIA MUNICIPALA INTRETINEREA ARBORILOR SI SPATIULUI VERDE BUCURESTI S.A.

– doua  Autoturisme Dacia Duster 4X4 1.2 SL Plus benzinade la firma AUTO COBALCESCU SRL
pentru suma de 115,715 RON  (24,984.5558 EUR).
– Pachet utilaje de tuns iarba de la firma SC SPEED TRAINING M SRL pentru suma de 106,000 RON.
– pachet papetarie  de la firma MARKETING CONCEPT S.R.L. pentru suma de 1,763 RON.
– pachet papetarie de la firma MARKETING CONCEPT S.R.L. pentru suma de 516.19  RON.
– 3 motompompe de  la firma AGROFLOR S.R.L.    pentru suma de 47.400 lei.
–  1 motopmompa de la firma  AGROFLOR S.R.L. pentru suma de 15,800 RON.
– pachet masini unelte de la firma  SC SPEED TRAINING M SRL pentru suma de 117,800 lei.
-pachet scule de la firma  AGROFLOR S.R.L. pentru suma de 86,000 RON.
– generator electric cu sistem de iluminare  de la firma  SC SPEED TRAINING M SRL  pentru suma de 20,500 lei.
– motocultor (3 bucati) de la firma AGROFLOR S.R.L. pentru suma de 123.000 lei;
– 5 remorci cu doua axe de la firma  SC SPEED TRAINING M SRL    15,800 RON 5 bucati;
– abonament lunar dozator apa potabila cu materiale consumabile inclusede la firma SC LA FANTANA SRL    pentru suma de  1704 lei – 12 bucati;
– abonament lunar expressor cafea cu materiale consumabile incluse    de la firma SC LA FANTANA SRL pentru suma de 2400 lei -12 bucati;
– echipament de protectia muncii  de la firma  SC SPEED TRAINING M SRL pentru suma de 111,450 lei.
– pachet unelte de la firma  AGROFLOR S.R.L. pentru suma de 35,400 RON.
– servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice 1 luna     de la firma SC BEST ACHIZITII SRL pentru suma de 12,530  RON.
Total: 876.000 lei

COMPANIA MUNICIPALA ENERGETICA BUCURESTI S.A. 

– Articole Birotica – Papetarie  de la firma OFFICE MAX S.R.L. pentru suma de 1,136 RON.
– Licenta program informatic WindevRo 6.9  de la firma SOFTEH PLUS S.R.L. pentru suma de 2,780 RON
Total: 3.916 lei;

COMPANIA MUNICIPALA STRAZI, PODURI SI PASAJE BUCURESTI SA

– Multifunctional A3+ Epson WorkForce WF-7610DWF    de la firma GENA FLAME EXPRES S.R.L.     2250 – doua bucati;
– beton C8/10 S1  de la firma SC OANTES CONSTRUCT SRL pentru suma de 12.675 lei pentru 75 mc.
– Laptop HP 250 G6 Intel Core Kaby Lake i5-7200U 256GB 8GB AMD Radeon 520 2GB FullHD pentru suma de 2,015 RON de la firma Corsar Online SRL;
– Balast stabilizat 4%  – 175 mc de la firma SUT CARPATI SA -21.760 lei;
– Inchiriere cilindru compactor cu deserventde la firma  SC OANTES CONSTRUCT SRL – 32 ore – 3520 lei.
– BALAST 0-63    280 tone de la firma  SC OANTES CONSTRUCT SRL – 5040 lei;
– INCHIRIERE BULDOEXCAVATOR  de la firma SC OANTES CONSTRUCT SRL – 24.000 lei pentru  160 ore;
– INCHIRIERE AUTOBASCULANTA CU SOFER  de la  SC OANTES CONSTRUCT SRL – 19.200 lei pentru 160 ore;
– 2.100 de borduri  50x20x25 Gri     de la firma Techstone global –     12.936 lei;
– 3000 de borduri 50x10x15 gri    de la firma Techstone global -16.080 lei.
– Servicii de asigurare de personal de la firma SC ALESTER INVEST SRL –    3,500 RON
“Societatea noastra are o echipa de 10 persoane cu experienta, calificate si instruiti pentru prestarea de servicii in constructii civile si edilitare/amenajare spatii verzi/curatenie, salubrizare, ce detin echipament de protectie de calitate, instruirea privind securitatea si sanatatea in munca la zi, fisa de medicina muncii la zi. Aceasta echipa poate fi pusa la dispozitia celor interesati in vederea prestarii de servicii in constructii. Oferta noastra este de 400 lei fara TVA/zi /persoana. Pretul pentru echipa este de 4.000 lei fara TVA/zi.”, se arata in anuntul publicat pe SEAP.

Vezi aici toate achizitiile:

Total: 203.840 lei;

COMPANIA MUNICIPALA PAZA SI SECURITATE BUCURESTI S.A.

– doua  Multifunctionale Pro 500 de la firma Evolution Prest Systems S.R.L. – 7.600 lei;
– Multifunctionala laser color  de la firma  Evolution Prest Systems S.R.L. – 1,554 RON.
– Pachet de servicii de telecomunicatii    de la  TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS SA – 30,923 RON .
– 8 abonamente Freedom Mobile 10 + 2 abonamente Freedom Mobile 5 + 5 abonamente Corporate Flexible + Extraoptiune Mobile Extra 20 Euro de la  TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S. A. – 568 RON;
– anvelope iarna 195/65R16  de la firma HIL SERV S.R.L. – 2.832 lei pentru 12 bucati;
– clasificator metalic cu 4 sertare de la firma  OFFICE CLASS BIROTICA PAPETARIE – 679RON.
– 6 laptop i7  de la firma Evolution Prest Systems S.R.L.    pentru suma de 18.600 lei.
– 11  PC intel de la firma Evolution Prest Systems S.R.L. pentru suma de 31.350 lei.

Vezi aici toate achizitiile:


Total: 191.415;

COMPANIA MUNICIPALA PARKING BUCURESTI S.A.

– Autoturism Dacia Duster EXPLORER 1.5 dCi 80kW 4×4, culoare metalizata gris platine.     de la firma RENAULT COMMERCIAL ROUMANIE S.R.L. pentru suma de 65,269 RON (14.000 euro).
Acesta mai are Sistem de navigatie si multimedia MEDIANAV cu harta Europei de Est, Asistenta la parcare spate (acustici), roata de rezerva normala. Accesorii:trusa securitate, covorase cauciuc, numere provizorii, RCA pentru 90 zile.
Total: 65,269 RON
COMPANIA MUNICIPALA MANAGEMENTUL TRAFICULUI BUCURESTI SA
– mapa personalizata prezentare  de la firma Ramida Digital Print SRL-     2 RON/bucata ori 100 bucati;
– brosura A4 FV 200g DCL 4+4, big de la firma Ramida Digital Print SRL –    0.55 RON/bucata ori 300 bucati;
Total: 365 lei;

COMPANIA MUNICIPALA TEHNOLOGIA INFORMATIEI BUCURESTI S.A.

– brosura A4 FV 200g DCL 4+4, big  de la firma Ramida Digital Print SRL    0.55 RON/bucata ori 300 bucati;
– mapa prezentare personalizata de la firma Ramida Digital Print SRL -2 RON/bucata ori 100 bucati;
– kit pentru Semnatura Electronica de la firma DIGISIGN S.A. pentru suma de 128 RON;
Total – 493 lei;

COMPANIA MUNICIPALA CONSOLIDARI S.A.
Total: 1.331.670 lei

COMPANIA MUNICIPALA PUBLICITATE SI AFISAJ BUCURESTI S.A.
Total: 1.740 lei.

Sursa: HotNews.ro
Loading...
Spre TOP