Un jurnalist celebru dezvaluie de unde i se trage lui Misa! Trompetele PSD au fortat demiterea sefului ANAF, furiosi ca au fost dati in vileag!

Virgil Burla, jurnalist de investigatii, anunta ca este posibil ca Ionut Misa sa fi fost dat afara din fruntea ANAF pentru ca e suspectat ca a livrat jurnalistilor de la Newsweek Romania infirmatii despre contractele pe care Bogdan Chirieac, Doru Buscu, Marius Pieleanu, Razvan Savaliuc si alti le-au incasat de la PSD.

„Oare de ce am impresia ca solicitarea lui Teodorovici privind demiterea lui Misa de la ANAF are legatura cu investigatia Newsweek privind finantarea din bani publici a ‘ziaristilor’ lingai ai PSD-ului?”, scris Burla pe Facebook.

Iata ce scrie Newsweek Romania despre sumele incasate de Buscu, Chirieac, Savaliuc, Pieleanu si Liviu Alexa:

Din iulie 2016 si pana in prezent, PSD a virat in contul Kirchhoff Consult SRL suma totala de 1.557.067 lei, echivalentul a 338.000 de euro. La randul sau, firma lui Doru Buscu, Lafix Media SRL, a incasat de la firma lui Mihalcescu peste 2 milioane de lei, echivalentul a 440.000 de euro. In medie, asta inseamna 17.000 de euro pe luna, adica aproape 600 de euro pe zi pentru „catavencul” lui Dragnea.

Intre octombrie 2017 si aprilie 2018, acelasi „jurnalist” a mai primit de la Kirkhhoff Consult SRL un mizilic de 73.785 de lei, dar pe cealalata firma, Mediadraft SRL.

Pe aceeasi firma, in ultimele sase luni ale acestui an, a mai primit inca 1.139.632 de lei, adica aproape 250.000 de euro, de la International Brand Consultants SRL, controlata de apropiatii lui Dincu. Adica peste 35.000 de euro pe luna.

Practic, timp de o jumatate de an, Buscu a incasat, lunar, 17.000 de euro pe o firma si 35.000 de euro pe alta. Un total, deci, de 52.000 de euro pe luna. O suma care poate parea exorbitanta, dar, ce-i drept, a fost un an greu pentru Dragnea si consultantii lui.

Bilanturile firmelor lui Buscu arata ca, de fapt, toate incasarile sunt din banii proveniti de la PSD. Sau, cu alte cuvinte, Buscu face bani doar cu partidul de guvernamant!

Un alt beneficiar este „jurnalistul” si „analistul” Bogdan Chirieac, prin firma Press Media Electronic SRL, care a incasat anul acesta de la PSD nu mai putin de 1.157.149 de lei.

Si firmele lui Marius Pieleanu (Grupul de studii socio-comportamentale Avangarde SRL si Psyho Global Consult SRL) au incasat peste un milion de lei de la partidul lui Dragnea.

Colegul lui, sociologul Mirel Palada, fost membru PSD, a primit si el, prin Sociopol SRL, suma de 213.188 de lei din subventia de la stat.

O alta firma platita de PSD a fost Federal Media Partner SRL, detinuta de Ionut Alexandru Iordachescu, un apropiat al mogulului fugar Sebastian Ghita. Suma primita – 485.000 de lei.

Alti „jurnalisti” care au facturat prestatii pentru PSD au fost Razvan Savaliuc si Adina Anghelescu-Stancu de la Luju.ro (308.216 lei prin firma Jurindex Media SRL) si Liviu Alexa, detinator al Ziar de Cluj si al NCN TV (431.000 de lei prin Pagina Ciudatului SRL).

Marius Ghilezan, „editorialist” la Romania libera, dar si consilier al lui Victor Ciorbea la Avocatul Poporului, a incasat si el, prin Web Interactive Design SRL, un „mizilic” de 120.000 de lei de la partidul lui Dragnea, arata Aktual24.

Un jurnalist celebru dezvaluie de unde i se trage lui Misa! Trompetele PSD au fortat demiterea sefului ANAF, furiosi ca au fost dati in vileag! was last modified: ianuarie 3rd, 2019 by Radu Anghel
Sa raspandim circul prin sat...
Loading...
spre